Een identiteit die sprankelt
Ruim 45 jaar is Van Uffelen makelaars succesvol als makelaar in Eindhoven. Maar tot voor kort met een propositie en huisstijl die eigenlijk geen recht meer deden aan dit succes. Wij kregen de vraag om hiermee aan de slag te gaan. Maar waar begin je dan? In samenwerking met Nico de Bruin, Visited en Loraine Bodewes Fotografie.
Op bijna magische wijze
Geen overhaaste keuzes, maar een zorgvuldig doorlopen positioneringstraject. In nauwe samenwerking onderzochten we wat Van Uffelen makelaars drijft, waar hun kracht ligt en wat hen uniek maakt. Ze lopen harder, weten meer en beschikken over een heel goed netwerk. Daarmee maken ze vaak het onmogelijke mogelijk. Vandaar de belofte "Wat je woonwensen ook zijn, wij maken het waar!" Op bijna magische wijze! En dat zie je nu dus terug in het sprankelende nieuwe logo en alle communicatiemiddelen.
Op de website laten we zien hoe Van Uffelen te werk gaat. Je vindt er niet alleen het actuele aanbod, maar we brengen ook op interactieve wijze in beeld welke middelen er allemaal ingezet kunnen worden als je je huis wilt verkopen.
Verder ontwikkelden we een doelgroepgerichte social media-strategie met aansprekende content. Hierin staan de verhalen per doelgroep centraal. Want iedere situatie is anders en krijgt bij Van Uffelen een eigen, persoonlijke aanpak.
Wat je woonwensen ook zijn
De frisse huisstijl komt terug in alle communicatiemiddelen. In de visitekaartjes en de opvallende te koop/verkocht-borden. Maar zeker ook in de brochure en de handige leaflets met duidelijke infographics om de werkwijze van Van Uffelen aan tafel toe te lichten.
De persoonlijke aanpak en ‘magie’ van Van Uffelen staat overal centraal en maakt duidelijk hoe ze de woonwensen van klanten keer op keer waarmaken.




