Hoe relevant ben jij nog?

In een wereld waarin markten razendsnel veranderen en digitalisering de norm is, is het essentieel om je af te vragen: "Hoe relevant ben ik nog?" Het is niet langer voldoende om alleen maar up-to-date te zijn met de laatste SEO- en SEA-trends of om overal zichtbaar te zijn en klikken te genereren.

Meet Up - Buiten de lijntjes

Donderdag 16 mei organiseert Crecs ism Visievormgevers een inspirerende en creatieve Meet Up. De eerste in een reeks bijeenkomsten. Het thema van deze bijeenkomst is 'Buiten de lijntjes', waarbij we willen stimuleren om buiten de gebruikelijke denkkaders te treden en nieuwe ideeën te verkennen.

Even voorstellen: Idske

Geen nieuw gezicht, wel een nieuwe look. Hoi! Ik ben Idske Koning. Na de academie ben ik bij CRECS aan de slag gegaan als visueel ontwerper. Dat is zo ongeveer 15 jaar geleden, maar wegens mijn behandeling tegen borstkanker ben ik 1,5 jaar (!!) afwezig geweest. Gelukkig ben ik weer terug. In januari verwacht ik er weer volledig parttime te zijn. 

Even voorstellen: Jeroen

Hé, ik ben Jeroen Klis. Pas net werkzaam bij CRECS als senior visueel ontwerper, maar inmiddels toch al weer eeuh… even tellen… bijna 25 jaar werkzaam in dit vak. Pfff, dat klinkt als een eeuwigheid, maar zo voelt het totaal niet!

Winnaar ludiekste campagne

ProfCore doet mee aan de verkiezing Aantrekkelijkste Werkgever van Limburg. Met een ludieke online campagne waarbij een medewerker van Profcore centraal staat. 

Vergeet de tijd - Brasserie Montfort

Als uitbreiding op Landgoed Groot Bijstervelt is in april 2021 ook Brasserie Montfort op het landgoed geopend. Onder de indruk van de door ons gecreëerde merkidentiteit van Groot Bijstervelt, werden wij ook voor Brasserie Montfort gevraagd om een aansluitend concept te realiseren. Tegelijkertijd met de bouw en opening van de

Onze missie & visie

Als strategisch ontwerpbureau onderscheiden wij ons met merkstrategieën, concepten, designs, content en campagnes die werken. En die bijdragen aan het realiseren van jouw doelstellingen. Om dat voor elkaar te krijgen, hebben we recentelijk een strategie geformuleerd die wendbaar genoeg is om in te spelen op de huidige trends en vooral de toekomstige ontwikkelingen.

Ontdek de allerbeste versie van jezelf

Een aantal maanden geleden vroeg VOBO, Voorgezet Onderwijs Best-Oirschot, bestaande uit het Kempenhorst en Heerbeeck College, ons een nieuwe identiteit en communicatieconcept te ontwikkelen. Een ambitieuze en omvangrijke opdracht, waarin wij de afgelopen tijd veel liefde en energie hebben gestoken.

Even voorstellen: Jonas

Mijn naam is Jonas Hagemeier. Voor de meesten zal ik geen onbekende zijn, als projectleider ben ik inmiddels alweer heel wat jaartjes werkzaam bij CRECS. Buiten het werk breng ik mijn vrije tijd door met familie en vrienden. Die hebben geluk dat het mijn hobby is om regelmatig uitgebreid te koken! Oh ja, we hebben ook nog een hond van inmiddels 13 jaar, onze Mazzel.

Een merkidentiteit die past bij slimmere zorg

De aanleiding voor VieDome om met CRECS aan de slag te gaan, was de behoefte om nieuwe groeimarkten te betreden en het imago een boost te geven. Als strategische partner in de zorgtechnologie wil VieDome de zorg slimmer maken met real-time, gemakkelijke en efficiënte zorg op afstand.

Van merkstrategie tot activatie - de unieke werkwijze van Crecs

Ons doel is om jouw (potentiële) klant te activeren. Hem of haar letterlijk in beweging zetten aan het einde van een perfecte klantreis – en jouw product laten bestellen op je website, laten inschrijven voor jouw dienstverlening of te overtuigen van de keuze voor jouw merk. Daarvoor trekken we iedere dag weer alles uit de kast!

Even voorstellen: Derek

Hee hallo, ik ben Derek Peters. Nu al weer 2 maanden werkzaam bij CRECS als visueel ontwerper. Ik probeer mij altijd breed te oriënteren in verschillende design disciplines. Een zegen voor mij is de online beeldcultuur. Daardoor wordt mijn dagelijks leven overspoeld met triggerende, verfrissende en aantrekkelijke beelden en ontwerpen.