Merkstrategie, design & beleving en activatie

We willen alles weten over je bedrijf of merk. Over je visie, plannen en doelstellingen. En over hoe jouw doelgroep naar je bedrijf of merk kijkt. Daarover gaan we uitgebreid en intensief met je in gesprek. Brainstormen, overleggen en analyseren. We volgen een doordachte aanpak en een heldere fasering: merkstrategie, design & beleving, activatie.

Crecs why how what strategie
“Iedereen weet wat hij doet. Een deel weet hoe ze het doen. Maar heel weinig mensen en organisaties weten waarom ze doen wat ze doen.”
Simon Sinek

Merkstrategie

Waar wil je heen met je bedrijf of merk en hoe wil je daar komen? Twee essentiële vragen voor de merkstrategie. Die vormt de structuur voor het maken van strategische én creatieve keuzes. De merkstrategie omvat je merkverhaal en merkpropositie; je belofte aan de markt. Belangrijk hierbij is de ‘Why’. Dat wat je bijzonder maakt. En de reden waarom klanten voor je kiezen.

crecs werkwijze strategie

Design & beleving

Als bekend is welke richting we op willen, gaan we aan de slag met je merkidentiteit. Die omvat alle visuele elementen die gezicht en persoonlijkheid geven aan je bedrijf of merk. Ze laten zien waar je voor staat. De finesse zit daarbij vooral in de details. Daarom maken we heel bewuste keuzes als het gaat om stijl, kleur, beeldtaal, typografie en tone of voice. Zo creëren we merkpersoonlijkheid.

crecs werkwijze design

Activatie

Afhankelijk van je doelstellingen selecteren we de meest effectieve communicatiekanalen. Met een aansprekend communicatieconcept creëren we websites, content en campagnes; offline en online communicatie om je boodschap over te brengen. Daarnaast ontwikkelen we ruimtelijke communicatie en signing. Alles wat nodig is om de doelgroep te bewegen. Zo lang het maar effectief én tastbaar is. Het resultaat van je investering maken we graag inzichtelijk.

crecs werkwijze activatie

Benieuwd hoe we jouw uitdagingen aanpakken?

   

Neem contact op