ProfCore als aantrekkelijke werkgever
Bij ProfCore draait het om de juiste match in de wereld van procestechniek en logistiek. Ze doen er dan ook alles aan om ervoor te zorgen dat jij de baan vindt die écht bij jou past.In samenwerking met Truffle Pig, Film Agency en Visited
Een sterk werkgeversmerk
In de huidige krappe arbeidsmarkt ProfCore neerzetten als aantrekkelijke werkgever. En bouwen aan een sterk, populair werkgeversmerk. Dat moet de basis vormen voor het vinden en binden van goed personeel.
En... hoe komen we tot we een overkoepelend, creatief en onderscheidend kernconcept? De paraplu voor alle wervingsdoelgroepen én voor intern gebruik?
Leuke uitdaging!
Maar hoe dan?
Een grondige analyse, interviews met de doelgroepen en brainstormen met de klant. Zo kwamen we tot de vijf basisbeloftes, die ProfCore uniek maken.
Het kernconcept luidt Helemaal op je plek! De basis voor alle arbeidsmarktcommunicatie. De beloftes komen op persoonlijke wijze terug in video’s en fotografie. En met twee video’s brengen we een dag uit het leven van de proces-operator en productiemedewerker in beeld. Je ziet meteen: werk en plezier gaan hand in hand bij ProfCore.
In twee draaidagen maakten we heel veel beeldmateriaal - video en fotografie. Daarmee zetten we het verhaal van ProfCore zo breed mogelijk neer in social media en andere communicatie.
FF niet op mijn plek
ProfCore is betrokken bij z’n medewerkers. Dat zie je op vele manieren terug. In de zomerse inhaker bijvoorbeeld: ‘FF NIET OP JE PLEK’, maar genieten in de zon op een ProfCore strandlaken. Gekoppeld aan een leuke fotoactie.
Wie zet jij op z'n plek?
Zo’n toffe werkgever gun je anderen toch ook? Daarom ook een referral-campagne om medewerkers te stimuleren nieuwe collega's aan te dragen. Met voor jezelf ook een mooi plekje, want voor wat, hoort wat...