Waarom je start met de Why

Mensen vinden je bedrijf of merk - vaak onbewust - bijzonder vanwege de intrinsieke waarde ervan. Vanwege je verhaal; het waarom je dingen doet. Klanten kiezen voor jou omdat je wat bijzonders te bieden hebt. Omdat je een inspirerende visie hebt. Of grootse ambities. Een bijzondere historie misschien. Wat het is, daar gaan we graag samen naar op zoek.

crecs goldencircle

Golden Circle


Om het waarom van je bedrijf of merk te achterhalen, maken we gebruik van de Golden Circle van Simon Sinek. Het is een simpel maar effectief model om in kaart te brengen met wat, hoe en waarom jouw bedrijf of product zich onderscheidt van anderen.

 

Hoe en wat

Naast het waarom is het interessant om te weten hoe je te werk gaat. Hoe maak je het verschil? Hoe verras je klanten, gebruikers of medewerkers? Daar gaat de How over. De What tenslotte is de meest tastbare; de producten of diensten die je uiteindelijk levert. Maar die krijgen pas écht betekenis als ze een logisch uitvloeisel vormen van je Why en How.

Strategie
Onderzoek & analyse
Customer insights
Positionering
Merkverhaal
Merknaam
Merkpropositie

 

Design
Identiteit
Ruimtelijk/3D
Signing
Motion graphics
Illustratie
UI/UX design
Webdesign
App-ontwikkeling
Conceptontwikkeling
Beeldtaal
Copywriting

 

Activatie
Online campagne
Offline campagne
Mediaselectie
Content
Video
Fotografie
Animatie
VR/AR