Jouw balans tussen gezond en genieten
ZLIM begeleidt vrouwen naar een gezonde eet- en leefstijl en helpt ze hun gewenste gewicht te bereiken. Door het opstellen van een persoonlijk programma, support bij de oefenprogramma’s en intensieve begeleiding bij een goed en persoonlijk eetpatroon - zonder ingewikkelde diëten. Voor ZLIM ontwikkelden we samen met Ester Verheijden een nieuwe merkidentiteit en propositie, die we zichtbaar maakten in tal van middelen.
Eigentijdse en eenduidige uitstraling
ZLIM is actief vanuit 15 vestigingen in Nederland en België. Om de herkenbaarheid van het merk te optimaliseren, creëerden we een eigentijdse en eenduidige uitstraling. Ook ontwikkelden we een communicatieconcept met als thema ‘Jouw balans tussen gezond en genieten’. Het concept komt terug op de door ons ontworpen website en in alle communicatie. Centraal hierin staan positiviteit, persoonlijkheid, coaching, eerlijkheid, ervaringen en beleving.
Zelf aan de slag
Om de individuele ZLIM-vestigingen de mogelijkheid te bieden ook zelf snel en efficiënt acties te kunnen initiëren en in te kunnen spelen op de actualiteit, maakten we een huisstijlhandboek. Hierin zijn handige basisgrids opgenomen voor brochures, flyers, advertenties en signing van auto’s en vestigingen.
Resultaat
De eigentijdse uitstraling en de positieve communicatie doen hun werk. Zowel de medewerkers van de vestigingen als de ZLIM-klanten zijn enthousiast. En dat zie je terug in de cijfers!