Jij & IKO. Van generatie op generatie.
In een markt die wordt gedomineerd door zakelijke en functionele communicatie, zetten wij beleving en emotie centraal bij de introductie van het IKO® Lifetime daksysteem. Dat doen we niet zomaar; het is zeer relevant voor de dakdekkersbedrijven, waar we ons op richten. Deze zogenaamde IKO Premium Partners zijn voor het overgrote deel familiebedrijven, waarbij het dakdekkersvak overgaat van vader op zoon. Trots en vertrouwen spelen bij hen een belangrijke rol.In samenwerking met Nico de Bruin, Tommy Tin en Tycho Merijn.
Campagne & online kick-off event
Dakdekkers die met IKO werken, zijn trots op hun bedrijf en hebben alle vertrouwen in de daken die ze leggen en de producten die ze gebruiken. Dat gevoel van trots, kwaliteit en vertrouwen staat centraal in de IKO® Lifetime propositie. En komt tot uiting in de foto’s en de video, die we van twee bestaande dakdekkersfamilies maakten. De beelden gebruiken we in onze introductiecampagne en komen terug op de landingspagina’s, brochure, video-uitnodiging, het online kick-off event en het bijbehorende ludieke borrelpakket. En natuurlijk in de social media content.
IKO Performance Programma
Naast de introductiecampagne voor IKO® Lifetime, zijn we ook aan de slag gegaan met het IKO Performance Programma. Dit unieke serviceconcept van de IKO Premium Partners biedt eindklanten volledige dakontzorging en verlengde zekerheid. Daarmee sluit het naadloos aan op het IKO® Lifetime daksysteem en is het een waardevolle tool voor partners om zich te onderscheiden richting hun klanten.
Resultaat
IKO toonde lef door te kiezen voor een communicatieconcept dat is gestoeld op emotie en beleving. Het resulteerde in een historisch hoge opkomst bij het event voor de IKO Premium Partners en geeft Sales een helder en overtuigend verhaal in handen richting de partners en hun klanten.