Het verhaal is leidend.

In een continu veranderende wereld, moet je merk of product onderscheidend en waardevol blijven. Vandaag én morgen. Met een doordachte strategie, een krachtig verhaal en een eigen gezicht. Daar helpen wij je mee. Op basis van gezond verstand, oprechte betrokkenheid en verrassende creativiteit. Meer over CRECS

Onze waardes

Wij werken om te leven. Maar tegelijk vinden we ons werk geweldig. Daarbij is voor ons niks vanzelfsprekend of onbespreekbaar. We zijn ambitieus en gaan altijd op zoek naar het hoogst haalbare. Een stapje extra zetten is vanzelfsprekend om anderen extra te verrassen of te ontzorgen. En tussen de middag spelen we graag – bloedfanatiek – een potje tafelvoetbal!

Strategie, design, beleving en activatie.

Bij CRECS maken we graag het verschil. Dat doen we met opvallend werk dat in dienst staat van de doelstellingen en ambities van jouw merk of bedrijf. Zo geven we betekenis en zorgen we voor positieve verandering. Dat is de Why van CRECS. Onze essentie. Hier staan we elke morgen weer met zin voor op.

Neem contact op

Moorland 4, Oirschot
0499 320 610 of info@crecs.nl

Link

Neem contact op

Link

Even voorstellen: Reinier

Hoi! ik ben Reinier Hijmans, inderdaad zonder een ‘e’ ertussen ;-). Ik ben inmiddels 2 jaar werkzaam binnen CRECS als één van de visuele vormgevers. Vaak heb ik contact met klanten om een gesprek aan te gaan over een lopend project. Soms is dit gesprek over Bimbo, mijn schattige mopshondje!

Waarom je start met de Why

Iedereen weet wat hij doet. Een deel weet hoe ze het doen. Maar heel weinig mensen en organisaties weten waarom ze doen wat ze doen.

Even voorstellen: Trudy

Voor wie mij nog niet kent; Trudy Anestakis. Aangenaam! Als projectleider wil ik graag de touwtjes in handen houden. Regelen, structuur aanbrengen en overzicht houden zitten in mijn bloed. Schakelen met en tussen klanten, projectteam en externen. Liefst onder lichte druk, goed voor de scherpte en de drive.

Even voorstellen: Kaz

Creatieve jonge knul met een gezonde lach, die soms iets te impulsief uit de hoek kan komen. Die beschrijving past wel bij mij. Aangenaam, ik ben Kaz Dankers en net 1,5 jaar werkzaam bij CRECS als visueel vormgever.

Gezocht: Visueel ontwerper

Wij zoeken een creatieve visueel ontwerper met een indrukwekkend portfolio, een positieve instelling en een open mind. Die strategisch meedenkt en projecten van A tot Z oppakt. En verantwoordelijkheid neemt voor het eindresultaat.

Teamuitje: Met de stroom mee!

Maar op land kan er niet gevaren worden en dus moest er eerst gefietst worden. Lekker met zijn allen en toch alleen met je 1,5 meter...

Het team.

Elk project is uniek en vraagt om specifieke expertise en ervaring. Dit zijn wij.

René Jansen

directeur

Jonas Hagemeier

projectleider

Trudy Anestakis

projectleider

Idske Koning

ontwerper

Reinier Hijmans

ontwerper

Kaz Dankers

ontwerper

En altijd dichtbij.


Nico de Bruin - copywriter. Hans van de Schoot - strategie & concept. Miriam Termeer - strategie. Sonja Lynch - vorm. Ruud van der Heijden - vorm. Brit Zweegers - vorm. Bleck - film & animatie. Tommy Tin - film. Tycho Merijn - fotografie. James van Leuven - fotografie. Eric van Laarhoven - fotografie. Dualler - web & support. Studio Schoot - sign & print. Mieke Quirijnen - administratie. 

Mooi om voor te werken.

  • Fimek Fimek
  • FuneralProducts FuneralProducts
  • Fyzzio Fyzzio
  • Holmatro Holmatro
  • Kempens Landschap Kempens Landschap
  • Rockmed Rockmed
  • Trespa Trespa
  • UpToCoffee UpToCoffee
  • Wienerberger Wienerberger
  • Wij Wij

Design

  • Onderzoek & analyse
  • Customer insights
  • Positionering
  • Merkverhaal
  • Merknaam
  • Merkpropositie

Vragen & doorvragen

Alles wat we doen en maken, begint met een scherpe analyse. Samen om de tafel. Op zoek naar de vraag achter de vraag. De essentie. Naar wat jouw merk of bedrijf uniek maakt en betekenis geeft. Naar wat er speelt in de markt. Wat de concurrentie doet. En waar de kansen liggen. Alles wat we doen en maken, begint met een scherpe analyse. Samen om de tafel. Op zoek naar de vraag achter de vraag. De essentie. Naar wat jouw merk of bedrijf uniek maakt en betekenis geeft. Naar wat er speelt in de markt. Wat de concurrentie doet. En waar de kansen liggen.

duinboeren website

Vragen & doorvragen

Alles wat we doen en maken, begint met een scherpe analyse. Samen om de tafel. Op zoek naar de vraag achter de vraag. De essentie. Naar wat jouw merk of bedrijf uniek maakt en betekenis geeft. Naar wat er speelt in de markt. Wat de concurrentie doet. En waar de kansen liggen.

Quote content...
Naam
Quote content...
Quote naam