Het verhaal is leidend.

In een continu veranderende wereld, moet je merk of product onderscheidend en waardevol blijven. Vandaag én morgen. Met een doordachte strategie, een krachtig verhaal en een eigen gezicht. Daar helpen wij je mee. Op basis van gezond verstand, oprechte betrokkenheid en verrassende creativiteit. Meer over CRECS

Onze waardes

Wij werken om te leven. Maar tegelijk vinden we ons werk geweldig. Daarbij is voor ons niks vanzelfsprekend of onbespreekbaar. We zijn ambitieus en gaan altijd op zoek naar het hoogst haalbare. Een stapje extra zetten is vanzelfsprekend om anderen extra te verrassen of te ontzorgen. En tussen de middag spelen we graag – bloedfanatiek – een potje tafelvoetbal!

Strategie, design, beleving en activatie.

Bij CRECS maken we graag het verschil. Dat doen we met opvallend werk dat in dienst staat van de doelstellingen en ambities van jouw merk of bedrijf. Zo geven we betekenis en zorgen we voor positieve verandering. Dat is de Why van CRECS. Onze essentie. Hier staan we elke morgen weer met zin voor op.

Neem contact op

Moorland 4, Oirschot
0499 320 610 of info@crecs.nl

Link

Neem contact op

Link

Onze missie & visie

Als strategisch ontwerpbureau onderscheiden wij ons met merkstrategieën, concepten, designs, content en campagnes die werken. En die bijdragen aan het realiseren van jouw doelstellingen. Om dat voor elkaar te krijgen, hebben we recentelijk een strategie geformuleerd die wendbaar genoeg is om in te spelen op de huidige trends en vooral de toekomstige ontwikkelingen.

Ontdek de allerbeste versie van jezelf

Een aantal maanden geleden vroeg VOBO, Voorgezet Onderwijs Best-Oirschot, bestaande uit het Kempenhorst en Heerbeeck College, ons een nieuwe identiteit en communicatieconcept te ontwikkelen. Een ambitieuze en omvangrijke opdracht, waarin wij de afgelopen tijd veel liefde en energie hebben gestoken.

Even voorstellen: Jonas

Mijn naam is Jonas Hagemeier. Voor de meesten zal ik geen onbekende zijn, als projectleider ben ik inmiddels alweer heel wat jaartjes werkzaam bij CRECS. Buiten het werk breng ik mijn vrije tijd door met familie en vrienden. Die hebben geluk dat het mijn hobby is om regelmatig uitgebreid te koken! Oh ja, we hebben ook nog een hond van inmiddels 13 jaar, onze Mazzel.

Een merkidentiteit die past bij slimmere zorg

De aanleiding voor VieDome om met CRECS aan de slag te gaan, was de behoefte om nieuwe groeimarkten te betreden en het imago een boost te geven. Als strategische partner in de zorgtechnologie wil VieDome de zorg slimmer maken met real-time, gemakkelijke en efficiënte zorg op afstand.

Van merkstrategie tot activatie - de unieke werkwijze van Crecs

Ons doel is om jouw (potentiële) klant te activeren. Hem of haar letterlijk in beweging zetten aan het einde van een perfecte klantreis – en jouw product laten bestellen op je website, laten inschrijven voor jouw dienstverlening of te overtuigen van de keuze voor jouw merk. Daarvoor trekken we iedere dag weer alles uit de kast!

Even voorstellen: Derek

Hee hallo, ik ben Derek Peters. Nu al weer 2 maanden werkzaam bij CRECS als visueel ontwerper. Ik probeer mij altijd breed te oriënteren in verschillende design disciplines. Een zegen voor mij is de online beeldcultuur. Daardoor wordt mijn dagelijks leven overspoeld met triggerende, verfrissende en aantrekkelijke beelden en ontwerpen.

Het team.

Elk project is uniek en vraagt om specifieke expertise en ervaring. Dit zijn wij.

René Jansen

directeur

Jonas Hagemeier

projectleider

Trudy Anestakis

projectleider

Idske Koning

ontwerper

Reinier Hijmans

ontwerper

Kaz Dankers

ontwerper

Derek Peters

Ontwerper

En altijd dichtbij.


Nico de Bruin - copywriter. Hans van de Schoot - strategie & concept. Miriam Termeer - strategie. Sonja Lynch - vorm. Ruud van der Heijden - vorm. Brit Zweegers - vorm. Bleck - film & animatie. Tommy Tin - film. Tycho Merijn - fotografie. James van Leuven - fotografie. Eric van Laarhoven - fotografie. Dualler - web & support. Studio Schoot - sign & print. Mieke Quirijnen - administratie. 

Mooi om voor te werken.

  • Fimek Fimek
  • FuneralProducts FuneralProducts
  • Fyzzio Fyzzio
  • Holmatro Holmatro
  • Kempens Landschap Kempens Landschap
  • Rockmed Rockmed
  • Trespa Trespa
  • UpToCoffee UpToCoffee
  • Wienerberger Wienerberger
  • Wij Wij

Design

  • Onderzoek & analyse
  • Customer insights
  • Positionering
  • Merkverhaal
  • Merknaam
  • Merkpropositie

Vragen & doorvragen

Alles wat we doen en maken, begint met een scherpe analyse. Samen om de tafel. Op zoek naar de vraag achter de vraag. De essentie. Naar wat jouw merk of bedrijf uniek maakt en betekenis geeft. Naar wat er speelt in de markt. Wat de concurrentie doet. En waar de kansen liggen. Alles wat we doen en maken, begint met een scherpe analyse. Samen om de tafel. Op zoek naar de vraag achter de vraag. De essentie. Naar wat jouw merk of bedrijf uniek maakt en betekenis geeft. Naar wat er speelt in de markt. Wat de concurrentie doet. En waar de kansen liggen.

duinboeren website

Vragen & doorvragen

Alles wat we doen en maken, begint met een scherpe analyse. Samen om de tafel. Op zoek naar de vraag achter de vraag. De essentie. Naar wat jouw merk of bedrijf uniek maakt en betekenis geeft. Naar wat er speelt in de markt. Wat de concurrentie doet. En waar de kansen liggen.

Quote content...
Naam
Quote content...
Quote naam