Vacature Grafisch ontwerper
Samen met onze bevlogen ontwerpers en projectleiders ga jij bij CRECS aan de slag met het creëren van unieke merkidentiteiten. Kom jij bij ons je ambities waarmaken?
In een continu veranderende wereld, moet je merk of product onderscheidend en waardevol blijven. Vandaag én morgen. Met een doordachte strategie, een krachtig verhaal en een eigen gezicht. Daar helpen wij je mee. Op basis van gezond verstand, oprechte betrokkenheid en verrassende creativiteit. Meer over CRECS
Wij werken om te leven. Maar tegelijk vinden we ons werk geweldig. Daarbij is voor ons niks vanzelfsprekend of onbespreekbaar. We zijn ambitieus en gaan altijd op zoek naar het hoogst haalbare. Een stapje extra zetten is vanzelfsprekend om anderen extra te verrassen of te ontzorgen. En tussen de middag spelen we graag – bloedfanatiek – een potje tafelvoetbal!
Bij CRECS maken we graag het verschil. Dat doen we met opvallend werk dat in dienst staat van de doelstellingen en ambities van jouw merk of bedrijf. Zo geven we betekenis en zorgen we voor positieve verandering. Dat is de Why van CRECS. Onze essentie. Hier staan we elke morgen weer met zin voor op.
Elk project is uniek en vraagt om specifieke expertise en ervaring. Dit zijn wij.
En altijd dichtbij.
Nico de Bruin - copywriter. Hans van de Schoot - strategie & concept. Miriam Termeer - strategie. Sonja Lynch - vorm. Ruud van der Heijden - vorm. Brit Zweegers - vorm. Bleck - film & animatie. Tommy Tin - film. Tycho Merijn - fotografie. James van Leuven - fotografie. Eric van Laarhoven - fotografie. Dualler - web & support. Studio Schoot - sign & print. Mieke Quirijnen - administratie.
Alles wat we doen en maken, begint met een scherpe analyse. Samen om de tafel. Op zoek naar de vraag achter de vraag. De essentie. Naar wat jouw merk of bedrijf uniek maakt en betekenis geeft. Naar wat er speelt in de markt. Wat de concurrentie doet. En waar de kansen liggen. Alles wat we doen en maken, begint met een scherpe analyse. Samen om de tafel. Op zoek naar de vraag achter de vraag. De essentie. Naar wat jouw merk of bedrijf uniek maakt en betekenis geeft. Naar wat er speelt in de markt. Wat de concurrentie doet. En waar de kansen liggen.
Alles wat we doen en maken, begint met een scherpe analyse. Samen om de tafel. Op zoek naar de vraag achter de vraag. De essentie. Naar wat jouw merk of bedrijf uniek maakt en betekenis geeft. Naar wat er speelt in de markt. Wat de concurrentie doet. En waar de kansen liggen.
Quote content...