Het verhaal is leidend.

In een continu veranderende wereld, moet je merk of product onderscheidend en waardevol blijven. Vandaag én morgen. Met een doordachte strategie, een krachtig verhaal en een eigen gezicht. Daar helpen wij je mee. Op basis van gezond verstand, oprechte betrokkenheid en verrassende creativiteit. Meer over CRECS

Onze waardes

Wij werken om te leven. Maar tegelijk vinden we ons werk geweldig. Daarbij is voor ons niks vanzelfsprekend of onbespreekbaar. We zijn ambitieus en gaan altijd op zoek naar het hoogst haalbare. Een stapje extra zetten is vanzelfsprekend om anderen extra te verrassen of te ontzorgen. En tussen de middag spelen we graag – bloedfanatiek – een potje tafelvoetbal!

Strategie, design, beleving en activatie.

Bij CRECS maken we graag het verschil. Dat doen we met opvallend werk dat in dienst staat van de doelstellingen en ambities van jouw merk of bedrijf. Zo geven we betekenis en zorgen we voor positieve verandering. Dat is de Why van CRECS. Onze essentie. Hier staan we elke morgen weer met zin voor op.

Neem contact op

Moorland 4, Oirschot
0499 320 610 of info@crecs.nl

Link

Neem contact op

Link

Hoe relevant ben jij nog?

In een wereld waarin markten razendsnel veranderen en digitalisering de norm is, is het essentieel om je af te vragen: "Hoe relevant ben ik nog?" Het is niet langer voldoende om alleen maar up-to-date te zijn met de laatste SEO- en SEA-trends of om overal zichtbaar te zijn en klikken te genereren.

Meet Up - Buiten de lijntjes

Donderdag 16 mei organiseert Crecs ism Visievormgevers een inspirerende en creatieve Meet Up. De eerste in een reeks bijeenkomsten. Het thema van deze bijeenkomst is 'Buiten de lijntjes', waarbij we willen stimuleren om buiten de gebruikelijke denkkaders te treden en nieuwe ideeën te verkennen.

Even voorstellen: Idske

Geen nieuw gezicht, wel een nieuwe look. Hoi! Ik ben Idske Koning. Na de academie ben ik bij CRECS aan de slag gegaan als visueel ontwerper. Dat is zo ongeveer 15 jaar geleden, maar wegens mijn behandeling tegen borstkanker ben ik 1,5 jaar (!!) afwezig geweest. Gelukkig ben ik weer terug. In januari verwacht ik er weer volledig parttime te zijn. 

Even voorstellen: Jeroen

Hé, ik ben Jeroen Klis. Pas net werkzaam bij CRECS als senior visueel ontwerper, maar inmiddels toch al weer eeuh… even tellen… bijna 25 jaar werkzaam in dit vak. Pfff, dat klinkt als een eeuwigheid, maar zo voelt het totaal niet!

Winnaar ludiekste campagne

ProfCore doet mee aan de verkiezing Aantrekkelijkste Werkgever van Limburg. Met een ludieke online campagne waarbij een medewerker van Profcore centraal staat. 

Vergeet de tijd - Brasserie Montfort

Als uitbreiding op Landgoed Groot Bijstervelt is in april 2021 ook Brasserie Montfort op het landgoed geopend. Onder de indruk van de door ons gecreëerde merkidentiteit van Groot Bijstervelt, werden wij ook voor Brasserie Montfort gevraagd om een aansluitend concept te realiseren. Tegelijkertijd met de bouw en opening van de

Het team.

Elk project is uniek en vraagt om specifieke expertise en ervaring. Dit zijn wij.

René Jansen

directeur

Jonas Hagemeier

projectleider

Trudy Anestakis

projectleider

Idske Koning

ontwerper

Derek Peters

ontwerper

Jeroen Klis

ontwerper

En altijd dichtbij.


Nico de Bruin - copywriter. Hans van de Schoot - strategie & concept. Miriam Termeer - strategie. Sonja Lynch - vorm. Ruud van der Heijden - vorm. Brit Zweegers - vorm. Bleck - film & animatie. Tommy Tin - film. Tycho Merijn - fotografie. James van Leuven - fotografie. Eric van Laarhoven - fotografie. Dualler - web & support. Studio Schoot - sign & print. Mieke Quirijnen - administratie. 

Mooi om voor te werken.

  • Holmatro
  • Rockmed
  • Trespa Trespa
  • UpToCoffee UpToCoffee
  • Wienerberger Wienerberger
  • Wij Wij

Design

  • Onderzoek & analyse
  • Customer insights
  • Positionering
  • Merkverhaal
  • Merknaam
  • Merkpropositie

Vragen & doorvragen

Alles wat we doen en maken, begint met een scherpe analyse. Samen om de tafel. Op zoek naar de vraag achter de vraag. De essentie. Naar wat jouw merk of bedrijf uniek maakt en betekenis geeft. Naar wat er speelt in de markt. Wat de concurrentie doet. En waar de kansen liggen. Alles wat we doen en maken, begint met een scherpe analyse. Samen om de tafel. Op zoek naar de vraag achter de vraag. De essentie. Naar wat jouw merk of bedrijf uniek maakt en betekenis geeft. Naar wat er speelt in de markt. Wat de concurrentie doet. En waar de kansen liggen.

duinboeren website

Vragen & doorvragen

Alles wat we doen en maken, begint met een scherpe analyse. Samen om de tafel. Op zoek naar de vraag achter de vraag. De essentie. Naar wat jouw merk of bedrijf uniek maakt en betekenis geeft. Naar wat er speelt in de markt. Wat de concurrentie doet. En waar de kansen liggen.

Quote content...
Naam
Quote content...
Quote naam